همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا: معتقدیم قصه بانوان ضریب نفوذ بالایی دارد | دریافت فیلمنامه شهربانو تا اواخر دی ماه 

  • کد خبر: ۲۰۲۵۴۹
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا: معتقدیم قصه بانوان ضریب نفوذ بالایی دارد | دریافت فیلمنامه شهربانو تا اواخر دی ماه 
مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا و رئیس رویداد روایت شهر با اشاره به بانوانی که در این روایت حضور دارند، گفت: از شما خواهشمندم با همان نگاه مادرانه به ما کمک کنید تا بتوانیم موفق عمل کنیم و تعداد روایت‌ها از شهر مشهد را افزایش دهیم. ما معتقدیم قصه بانوان ضریب نفوذ بالایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمیثم موسوی‌مهر در رویداد شهربانو از سلسله رویداد‌های هم‌آفرینی فیلمنامه مبتنی بر هویت «روایت شهر» که ظهر امروز با حضور ۴۰ بانوی هنرمند از مشهد و سایر نقاط کشور در مشهد آغاز به کار کرد، اظهار داشت: موسسه فرهنگی شهرآرا یکی از زیرمجموعه‌های شهرداری مشهد است که از سال ١۴٠١ الگوی خود را تغییر داد و متولی و پشتیبان مجموعه‌هایی شد که پایه آن روایت است. ما در موسسه فرهنگی شهرآرا روزنامه و فضای مجازی داریم، اما وارد عرصه جدیدی شدیم تا بتوانیم موضوعات مختلف شهر خود را به روش‌های مختلف روایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: روایت شهری روایت تصویری از مشهدالرضاست که دارای چهار رویداد بود و بعد از آن رویداد شهربانو را به آن اضافه کردیم. این رویداد‌ها با رویکرد ساخت مستند و روایت کوتاه، خرده‌روایت‌ها و با خلاقیت و نوآورانه کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما تولید یک اثر فرهنگی تصویری است، ادامه داد: در همین راستا تعداد زیادی از نهاد و سازمان‌ها به ما کمک می‌کنند تا آثار فرهنگی تصویری در جوامع مختلف ماندگار شود؛ لذا شما در لحظه تولد اثر فرهنگی هستید و از شما خواهشمندم با همان نگاه مادرانه به ما کمک کنید تا بتوانیم موفق عمل کنیم و تعداد روایت‌ها از شهر مشهد را افزایش دهیم. ما معتقدیم قصه بانوان ضریب نفوذ بالایی دارد.

دریافت فیلمنامه شهربانو تا اواخر دی ماه 

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا در حاشیه رویداد شهربانو از سلسله روایداد‌های هم آفرینی فیلمنامه مبتنی بر هویت «روایت شهر» اظهار کرد گفت: تا اواخر دی ماه فیلمنامه‌های روایت شهر در بخش شهربانو دریافت خواهیم گرفت و اگر بتوانیم همان زمان منتخبان را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: ما در گذشته رویداد‌هایی را برگزار کردیم و این آخرین رویداد از سلسله رویداد‌های روایت شهر است. همچنین رویدادی به منظور انتقال و تجربه برای پایه بودن قصه روایت برگزار کردیم.

وی افزود: انشالله به زودی محصولات این چند رویداد را از هنرمندان مشهدی و شهر‌های دیگر دریافت خواهیم بود و در گام دوم به سراغ تولید محصولات منتخب روایت شهر خواهیم رفت. تا اواخر دی ماه فیلمنامه‌های روایت شهر در بخش شهربانو دریافت خواهیم گرفت و اگر بتوانیم همان زمان منتخبان را اعلام خواهیم کرد.

رویداد شهربانو که توسط موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می‌شود، رویدادی با هدف شناساندن سوژه‌های مرتبط با حوزه بانوان شهر مشهد به بانوان فعال عرصه آثار تصویری در تولید فیلمنامه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->